Անհատական ցուցահանդես

Նարեկ Ավետիսյան

29314371_1520279701413812_5894274372406870016_nԲարև ձեզ: Ես Նարեկ Ավետիսյանն եմ, 10 տարեկան: Ես սկսել եմ իմ նկարչությունն ավտոմեքենաների ինտերիերից: Այդ նկարը դուր եկավ բոլորին, ընկեր Հասմիկին նույնպես: Իմ բոլոր աշխատանքների հետ ծանոթանալուց  հետո, նա առաջարկեց կազմակերպել իմ անհատական ցուցահանդեսը: Ընկեր Հասմիկն ասաց, որ ես շատ հետաքրքիր մտածողություն ունեմ: Սովորաբար նկարում եմ, երբ ձանձրալի է լինում, իսկ նկարելուց ես հանգստանում եմ: Ես նկարում եմ միայն Paint-ով, քանի որ ինձ հետաքրքիր է միայն այդ ծրագրով նկարչությունը: Փորձել եմ, իհարկե, այլ նյութերով աշխատել, բայց վերջնական իմ որոշումը Paint-ն էր: Նկարչությունից բացի ես հետաքրքված եմ նաև պատմությունով, սիրում եմ կարդալ: Անչափ սիրում եմ Նյու Յորքը, որը հաճախ պատկերում եմ իմ նկարներում: Ընկերներս ինձ բնութագրում են որպես խելացի, կատակասեր, հումորով լի, բայց շատախոս անձնավորության:

 

BMW aviation                                     BMW I750 1999                       Դեկտեմբերի 31

Delorean                                          El Dorado race final                      Գիշեր

H.M.H.S BRITANIC                             Ipad 2                  King kong and empair stande building

Կուբիկ-ռուբիկ                                      Igm 25 tiden 2 And NASA            Մեծ տուն

Մրցույթ                                                      Նոր տարի                                 PEPSI VS COCA COLA

Սևան                                                    Տրամվայներ                                    Wars

Welcome to LAS VEGAS               Winchesther                              Вокзал

WV betlle Herbie                           Большой дом                     Зис 110 прессконференция

ЗИС 110                                         Спидометр 21 волги                   Третий лишний

Тюрма                                                                            Փորձ

Оставьте комментарий